مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-02اقتصادي

نظارت بر دفاتر خدمات گردشگری  کرمانشاه افزایش می یابد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان بررسی و نظارت بر این حوزه برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران افزایش می یابد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان بررسی و نظارت بر این حوزه برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران افزایش می یابد.

داریوش فرمانی در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می شود.

وی افزود: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد: مردم به مجوزی که میراث فرهنگی صادر می کند اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود.

وی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی با جدیت مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: عمل در چارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر دفاتر خدمات گردشگری  کرمانشاه افزایش می یابد

نظارت بر دفاتر خدمات گردشگری  کرمانشاه افزایش می یابد